pátek 19. prosince 2014

Vánoční drobnosti

Většinu dnešního dne jsem byla jako nějaký povaleč v posteli, nicméně jsem se snažila kurýrovat, abych byla na Vánoce FIT! a rýmečka a kašlík mě opustili. Našla jsem si díky tomu i čas se chvíli věnovat mikroenomii, z níž mě čeká v lednu zkouška. Nakonec jsem se ale rozhodla alespoň na chvíli projít a dopadlo to tak, že jsem dokoupila ještě nějaké dárky a drobnosti k balení.  Připravila jsem si tak pro Vás seznam věcí s drobným popisem, místem, kde se dají zakoupit a nějaké tipy-triky. Za co jsem v obchodech nechala peníze ?:)  Na konci článku se také můžete podívat, co je mou vánoční tradicí a co bych mohla jíst od rána do večera! 










1 - CHAI TEA - výborný, kořeněný čaj, který obsahuje 50 sáčků a tradicí je, pít jej samozřejmě zalitý vroucí vodou, ale přidává se do něj i mléko :) z Tesca  pro přítele




2 - NUTELLA - nějakou chvíli teď frčela akce, kdy Nutella rozdávala 500ks samolepek se jmény na Nutellu (400 i 750g) zdarma a zasílala je až k Vám domů. Většina lidí se ale k těmto etiketkám nedostala a proto dali možnost si ji vytisknout doma, v tiskárně :). Já tak proto udělala etikety pro mého brášku a přítele ToníčkaZDE SI VYTVOŘÍTE ETIKETU 




3 - SRDÍČKO NA KOLÍČKU - má bývala škola měla ve čtvrtek první jarmark a odnesla jsem si odtud tyto krásné kolíčky se srdíčky, které jsou vhodné právě pro ozdobu vánočních dárků. Jeden kus mě stál 5ks, nicméně není nic složitého na tom, vyrobit si je doma :) Pokud nemáte tavicí pistoli, tak to určitě půjde oboustrannou izolepou nebo i obyčejnou :) 




4 - TWININGS EARL GREY TEA - černý sypaný černý čaj s citronem z Tesca. Měli zde výběr, že jsem nevěděla, který vzít, ale upoutalo mě balení. :)! pro maminku přítelé




5 - CHILLI KROUŽKY - přítel zbožňuje chilli, takže jak jsem jej zahlédla ve zdravé výživě, hned byly moje! pro přítele




6- DOMÁCÍ VOŇAVÉ MÝDLO - ze školního jarmarku. Krásně voní, jedno 10kč. Ideální do prádla :) Pro všechny




7 - KAKTUS - nekupte ho na  vánočním jarmarku od malýho chlapečka za 20kč. A zrovna mi řekl, ž ten můj bude mít nejhezčí květy! tak to bude určitě pavda




8 - SILIKONOVÉ CHŇAPKY - neustále slyším maminku v druhém patře, že se spálila, protože nám pořád vyvařuje!:) takže jsem se rozhodla jí koupit tyto chňapky. V obchodě mi řekli, že jinou než tuhle děsivou barvu bohužel nemají :(. Ale zato stály pouze polovinu co v Tescomě, takže proč ne! OKEY elektro. Pro maminku




9 - BRUSINKY SUŠENÉ MRAZEM - jako ideální dárek pro mou maminku. Na snídani si moc ráda dává musli, takže teď si bude dávát i s brusinkama, který si díky tomu, že jsou sušený právě mrazem, nechávají krásnou výraznou chuť a křehkost!:) Zdravá výživa




10 - LÍZÁTKA URČENÁ PRO OZDOBU BALÍČKU - na tato lízátka jsem narazila náhodou, co jsem si procházela Hypernovou, zrovna byly ve slevě a já si řekla, že je tak zakomponuju na nějaký vánoční balíček :) určitě pak uvidíte v nějakém z dalších příspěvků!
























No a když byl den tak dlouhý, napekla jsem i pár pusinek !:) - VÁNOČNÍ TRADICE - ty peču i když čas není. Mám pocit, že s nimi je to opravdový vabang. Jednou jim stačí hodina, jindy 2. No.. výborný jsou ale tak jako tak!:)
A co vy ?:) pečete pusinky nebo nějaké jiné cukroví ? určitě se se mnou podělte! já tento rok pekl ještě perníčky a na nic ostatního není ani moc čas. Dostáváme hodně cukroví od známých, něco si objednáváme a navíc...nemá z toho být úplné obžerství, že !:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

D Ě K U J I---V Á M---Z A---K R Á S N É---K O M E N T Á Ř E :)