středa 17. prosince 2014

Všude dobře, Doma nejlíp

Ten pocit, kdy po 19 letech určitým způsobem opouštíte svou rodinu, svůj dům, své město, protože nastal čas jít na vysokou školu.
Vybíráte privát, hledáte koleje, máte strach ze všeho novýho, co Vás čeká. 
Kde studujete vy nebo pracujete? Co bylo pro Vás největší změnou?:)

Od září trávím všední dny v Brně, kde to pro mne bylo ze začátku hodně hektický (pro holku z "maloměsta") a víkend trávím doma - s rodinou, přítelem, kamarády. První den z víkendu většinou probíhá tak, že vybalím kufr, chystám věci, které se musí vyprat. Bohužel se člověk nevyhne ani klasickýmu úklidu jako je prach, vysát, umýt koupelnu. V druhém dni zase vše do kufru vracím, přidávám k tomu horu jídla a můžu se koukat po hodinkách, kdy musím na autobus. 
Celý semestr mi tak příjde jako jedno velký cestování a strachování se, že brzy příjde zkouškové :). Když už nejezdíte autobusem domů, tak trávíte čas čekáním na šaliny, jízdou v šalině.
Říkáte si, že je to alespoň k něčemu dobrý, "můžu se v autobuse učit slovíčka na další hodinu AJ". Věřte tomu, není to tak a ani nebude. Vždy si najdete něco, co Vaše smysly a hlavu zaujme mnohem více, než angličtina. Ať už jsou to nové bilboardy kolem dálnice, Forbes, který jste ve Studentovi dostali nebo jen ta krajina, která je každej týden stejná. 

Můj první semestr je skoro u konce. Všechny zápočty a zkoušky, co jsem měla před Vánoci, jsem zvládla a čekají mne tak už jen dvě po Novém roce. Musím tak tedy říct, že začátek VŠ se vyvíjí lépe, než jsem čekala.
Ikdyž mám pokojíček na privátě, i celý privát vlastně, zařízený moc hezky, byl to opravdu krásný pocit, vracet se opět domů. Cítit vůni dřeva v mém pokoji, jíst výborné jídlo od maminky, usínat v mojí mosteli - to vše na déle jak dva dny. 
S prvním dnem doma jsem stihla napéct perníčky alespoň z jedné dávky a tak nějak se přichystat na tu vánoční atmofséru. 
Všude voní čaj se skořicí, mihotají se plamínky svíček, svítí ozdobná světýlka. 




Jelikož se tedy zápočty a zkoušky povedly, tak jsem byla odměněna vestou, po které pokukuju už delší dobu, ale nějak jsem se ještě nerozhoupala pro to, ji koupit. Nicméně doporučuju! Jak ke společenštějšímu druhu oblečení (košile, jednobarevná trika), tak i k něčemu sportovnějšímu a teniskám.Úžasně vypadá k slip-onům, takže kdo ji ještě nemáte, utíkejte pro ni.
Na jednu jsem narazila v Tally Weijl, zde byla více vykrojená u ramen, tenký pásek a yní slevněná z 1299  na 1000 :) 
Další jsem našla v Bershce, ale ta měla límec a na krku mě trošku škrábala, takže vítězkou se stala tato ze Stradivarius! náhrdelník z H&M. 







2 komentáře:

  1. Moc hezký článek, trochu jsem se myšlenkami vrátila do studentských let (která definitivně skončila v červnu), ach jo.
    Já to ale měla trochu jinak - studovala jsem v Praze a denně dojížděla pár desítek kilometrů. A to byl snad ještě větší zabiják času... Ale zas jsme v žádném semestru neměli školu 5 dní v týdnu, maximálně 4.
    No, užívej studentských let, i když to třeba někdy bude náročné... Pro mě to přes všechny ty zkoušky a stres bylo nejbezstarostnější období v životě :-)

    Andrea z Like I See It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrea já věřím, že až budu mít po škole (klepu na dřevo), tk si budu říkt přesně to, co mi píšeš sem :).. člověk si nikdy neuvědomuje, jak je mu nakonec dobře, dokud o to nepříjde :) zrovna zítra mě zkouška čeká a bez stresu si teda rozhodně nepříjdu :D Děkuji za krásný komentář :)

      Vymazat

D Ě K U J I---V Á M---Z A---K R Á S N É---K O M E N T Á Ř E :)