úterý 20. října 2015

Mini new in

Ahoj :) - venku je teda pěkně škaredá zima, takže hned, jak jsem přijela do Brna, jsem otočila veškerý kohoutky na topení na maximální výkon, nasadila ty nejteplejší ponožky udělala si čaj a mám pocit, že do zítřka nevylezu. Schválně mi napiště, co Vás zahřeje nejvíc :)).


Já mám dnes, jako každé úterý volno, to mi teď ta škola pěkně vyšla :) - takže jsem pro Vás ve chvilce volna ve volném dni (zní to dost blbě, ale do školy je toho tolik, že to tentokrát moc volný den není :D) sepsala nějaké info na pár produktů :).
Co vy a Vaše dny?:) Nám, vysokoškolákům, se už blíží první průběžné testy, takže máme o zábavu postaráno :).
Chtěla bych se moc omluvit za kvalitu fotek, ale zapomněla jsem foťák doma, takže snad se na mě nebudete moc zlobit :)) 


S  U  D  O  C  R  E  A  M 



     Zázrak v malé krabičce  - já prozatím koupila ten nejmenší objem, jelikož jsem jej zkoušela poprvé).
Sudocrem je určen pro každodenní použití při různých kožních problémech. Je vhodý jak pro miminka na opruzeniny, tak na akné, na popáleniny, odřeniny nebo například ezémy.
Já se po něm dívala už delší dobu, ale až teď s přicházející zimou jsem si řekla, že jej už vyzkouším.
     Kromě toho, že se mi teď po nemoci trochu zhoršila pleť a neustále se nemůžu zbavit pár nedokonalostí, se mi do toho všeho ještě začal objevovat malý ekezem a loktu - hodně se o lokty opírám, když se například učím v posteli - ještě ta zima tomu moc neprospívá.
     Z recenzí jsem měla rozpoluplné pocity. Někde se zmiňovali, že na pupínky jim zabral velmi dobře, ale s ekzémem moc nepomohl, v druhé recenzi tomu bylo naopak.
Rozhodla jsem se tedy otestovat sama a jsem spokojená jak s tím, jak funguje na pleti, tak jak se popral s ekzemem. 

     Používat by se měl 3x-5x denně. Pokud jsem celý den doma a nijak se nemaluji, používám jej jak ráno, tak večer, vždy v tenké vrstvě na problémové oblasti + v tlustší vrstvě na lokální místo.
S ekzemem si nejsem jistá, zda mi pomohl sám, jelikož jsem jej mazala i jinými krémy, nicméně na pleti fungoval dobře :). Pokud máte pocit, že se Vám objevuje nějaký pupínek, tak se na něj hned zaměřte a do druhého dne je to mnohem lepší. Pokud je to nějaké horší zanícení, do 3 dnů by Vám s tím měl krém pomoci.
Ještě jednou ale opakuji, že je to dost individuální a na každého to zabírá jinak :). 

     Seženete jej jak v lékárně, tak i v některých drogeriích - já koupila v Benu, kde jsem měla na kartičce ještě nějaké bonusy, takže jsem za ten nejmenší, který tam stál 85 kč, zaplatila nakonec jen 21 kč :).
Konzistence je hutná a krém pěkně voní - mně se vždy zdálo, že takové ty krémy na akné apod. vždy byly cítit po bahně  a tak nějak smrděly. Je dostupný i v dalších objemech.


Složení krému Sudocrem:
aqua, paraffinum liquidum, zinc oxide, paraffin,lanolin, cera microcristallina, sorbitan sesquioleate, benzyl benzoate, cera alba, benzyl alcohol linalyl acetate, propylene, glycol, benzyl cinnamate, lavender oil, citric acid, BHA.






B  I  O  S  I  L  K     S  I  L  K     T  H  E  R  A  P  Y
Hedvábný komplex pro obnovu vlasů. USA.
To je tak, když jdete vaňkovkou kolem Douglasu a ve stojanech u uličky mají nový věci :D.
Zaplatila jsem za to 69 Kč / 15ml a na internetu pak zjistila, že to sežěnu i za 30 Kč

Hodně si žehlím vlasy a často je tak namáhám. Poslední dobou se na vlasy snažím nepatlat si tolik věcí, ale vždy vybrat jen jednu věc a vlasy extrémě nezatěžovat. 
Účinky:

  • obnovuje a silně hydratuje vlasy i pokožku hlavy
  • zajišťuje zničeným, suchým i matným vlasům velmi zdravý vzhled, pružnost a měkkost
  • vlasy jsou velmi poddajné a dobře se upravují
  • zanechává vlasy hedvábné s neuvěřitelným leskem
To, zda hydratuje pokožku hlavy nedokáži posoudit. Olejíček si roztírám do vlhKých vlasů a poté vyfénuji a nebo aplikuji až do suchých vlasů. 
Olejíček překrásně voní a je krásně lehký nijak vlasy nezatěžuje a stačí opravdu malé množství.
Většinou mám takové rozlítané a nehezké, dokud si je alespoň trochu nepřežehlím a neusměrním, tento olejíček jim ale dává pěkný vzhled.



E  S  S  E  N  C  E get-look plumping top coat

Tento top coat mě stál v drogerii asi 44 kč.
Šáhla jsem po něm jen proto, že jsem zrovna nějaký top coat potřebovala a když jsem četla gel-look, řekla jsem si - proč to nevyzkoušet.
Žádný extra efekt se ale nedostavil. Řekla bych, že se mi do rukou dostal klasický top coat, který ještě než zachne, tak vypadá, že by se gel look mohl objevit, ale jakmile na nehtech uschne, stane se z něj obyčejný nadlak:).
Navíc mi příjde, že ještě celkem dlouho zasychá a nakonec se ani zas až tak neleskne. Podruhé za mě asi nee:)





To bude z dnešního příspěvku vše :), doufám, že jsem Vám ukázala něco nového a můžete se těšit na další příspěvek o produktech, které jsem zakoupila, když jsem navštivila drogerii :).

Užívejte podzimu, volného času a mějte se krásně :) 








6 komentářů:

  1. Sudo cream taky používám. Vždycky mi vysuší nějaké pupínky a už jsem si na něj tak nějak zvykla, ale nevím, jestli má na akné nějaký extra účinek. A ten gel lak od Essence mám taky a souhlasím s tebou, že je to spíš takový nadlak. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Sudocrem si oblíbil i Tom, taky mu zabírá na pupínky :) Akorát když ho používáš delší dobu, tak si na něj pleť zvykne a už tak hezky neúčinkuje, takže je fajn ho střídat s nějakou jinou mastičkou na pupínky. Biosilk jsem nezkoušela, ale měla jsem hedvábí od CHI, v podstatě to stejný, akorát u CHI si hodně holek stěžuje na moc pánskou parfemaci :D Mně to nevadilo a olejíček mi vyhovoval, asi se k němu pak vrátím, až spotřebuju to kvantum různých olejíčků, balzámů a sér, co mám doma.

    OdpovědětVymazat
  3. Sudocream bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

D Ě K U J I---V Á M---Z A---K R Á S N É---K O M E N T Á Ř E :)